Ape nak tulis pg ni yek... Sbnrnya skrg ni aku tgh blog walking.. Aku mmg dr dulu suka sgt bukak web2 resepi n berkaitan makanan.. Sebab tu bdn aku pun ... Ntahla, aku ni tak la pandai memasak tapi suka memasak. Yang buat aku lagi suka memasak n mencuba ialah bila suami sentiasa memuji  dan mesti tambah dlm setiap hidangan yang aku sediakan..(kdg tu smpi 3 pinggan) Tu yang best dan aku rasa satu kepuasan..

So, ari ni kalau tgk kan blog2 masakan yang aku dah surf, rase macam nak buat yang simple2 je sbb bahan mentah kat dlm freezer tu cuma ade ayam, daging dan ikan kembung je.. So aku cadang nak buat ikan kembung goreng, daging goreng kunyit dan sambal belacan. Oh ye tambah lg, bayam goreng.. Ok tak kombinasi lauk tu.. mcm tak kena sgt kan?? tp tggu la ye N3 akan dtg.. jd ke menu aku utk ari ni...