Assalamualaikum.... N3 pagi ni adlh berkaitan dgn Pesta bunga atau Festival Floria yg diadakan di Putrajaya.. Dengan bertemakan Mawar utk selamanya @ Rose Forever.. Memang best sgt3... Aku pegi pun kebetulan nak ambil husband yg ade pameran di Bangi. Bertolak dr umah pun dah lewat, so smpi Putrajaya pun dah gelap.. Beza pegi malam n siang ialah... kalau siang dapat menikmati bunga2 yg pelbagai warna tp cuaca panas.. kalau gi malam, boleh menikmati limpahan lampu yg menerangi bunga2, suasana yg sejuk, blh tgk bunga api n bot berhias.. Mcm  best lg gi mlm kan?


Tak banyak sgt gmbr yg aku snap, sbb malam kan, nmpk lampu je.. 
Antara gambar yang diambil oleh Angah.. Tq Angah..

Afiqah n Irfan yang sgt2 aktif sbb tgk lampu byk sgt...
Oh ye.. aku sbnrnya tak puas explore sbb masa hubby smpi, emcee (Mahathir Lokman) ade announce yg sekejap lg ade pertunjukan bot berhias tasik, kitaorg pun pi la tunggu kat tasik.. tunggu punya tungu, dekat sejam lebih br bot tu jalan... kalau aku tau bot lmbt lg nak jln, aku jln2 dulu sekitar festival.. abis tgk bot dlm kul 10.30, pastu mak nak gi beli orkid,, cantik2nya.... mak ambil 5 pokok rasanye.. harga okla, ade yg murah n ade yg mahal.. Nak cari bunga ros yg dijual jambangan takde la pulak, yg ade sekali dgn pokok2.. Anak2 pun dah ngantuk sbb dah kul 11 lebih..  smpi umah dlm kul 1.30pg... 


Kalau kena dgn masanya, thn depan nak gi lagi la.... memang best.. bunga memang mendamaikan dan buat kita rasa happy sgt..